کرمان؛

بخشیدن ازکیسه خلیفه با سبک جدید!

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان كرمان افزود: شخصی كه اقدام به پرداخت جريمه رانندگی شهروندان با تخفيف زياد از طريق حساب بانكی ديگر شهرواندان می كرد ، دستگير شد.

دستگیری فردی با كم كردن جرائم رانندگی از حساب ديگرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امين يادگار نژاد گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضايی به اين پليس اعلام كرد كه از حساب بانكی اش مبلغی بالغ بر 30 ميليون ريال برداشت شده است كه رسيدگی به پرونده با موضوع برداشت غير مجاز از حساب بانكی در دستور كار كارگاهان اين پليس قرار گرفت.

وی در خصوص کلاهبرداری صورت گرفته افزود: پس از بررسی فني توسط كارشناسان اين پليس مشخص شد كه مبالغ برداشت شده بابت پرداخت جريمه راهنمايی و رانندگی صورت گرفته است.

اين مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه رسيدگی به اين پرونده افرادی كه قبوض آنها پرداخت شده بود به اين پليس احضار ،كه پس از بازجويی همگی بيان كردند كه در زمان خروج از دفتر خدماتی پليس +10 با شخصی برخوردكرده اند كه به آنها وعده داده كه جرايم آنها را با 60 تا 70 درصد مبلغ جريمه پرداخت خواهد كرد، كه پس از دريافت اين مبلغ به صورت دستی، جريمه های آنها پرداخت شده است.

وی افزود: پس از شناسايی محل هايی كه متهم در آنجا حضور داشته ، شناسايی ، تعقيب و مراقبت های متهم انجام ،كه در نهايت متهم هنگام كلاهبرداری جلوي يكی از دفاتر خدماتی پليس +10 دستگير و به بزه ارتكابی خود اعتراف و بيان كرد كه رمز دوم شاكی را كه بسيار ساده و از اعداد شبيه هم بوده را به دست آورده و دست به این اقدام زده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار