اصفهان؛

مبارزه با مواد مخدر تنها به نیروی انتظامی محدود نمی‌شود

فرماندار چادگان گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها به نیروی انتظامی محدود نمی‌شود وباید همه ادارات همکاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسد پور  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چادگان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع معضل اعتیادلازم است کمیته های زیر مجموعه این شورا گزارش های مربوطه راجهت اخذ تصمیم نهایی به دبیرخانه شهرستان منعکس کنند تا نسبت به ریشه کن شدن این معضل اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار چادگان تصریح کرد: بهترین راهکار مبارزه با مصرف مواد مخدر ارائه آموزش توسط کارشناسان در راستای مواد مخدر و عواقب آن در بین خانواده است که باید همراه با آگاهی بخشیدن به مردم به ویژه جوانان باشد و باید از مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات بیشتر بهره مند شد.

کارشناس اداره بهزیستی شهرستان در این جلسه گفت: در شهرستان چادگان 2 کمپ ترک اعتیاد پذیرای معتادان شهرستان است که در این دومرکز 409 نفر درمان شدند اما 91 نفر به مواد روی آورند که دراین راستا باید چاره اندیشید وعلل مورد بررسی قرارگیرد.

وی به اشتغال خانواده های پاک شده اشاره کرد و افزود: به 57 نفر از افرادی که پاک شده وبه جامعه برگشتند وهیچ گونه اعتیادی ندارند وام اشتغال با درسود پائین پرداخت شده است که الان مشغول کارهستند.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان نیز گفت: در ایام عید نوروز برای کنترل منازل مردم در شهرستان تدابیری اندیشه شده است تا منازل مورد سرقت قرارنگیرند که در این راستا نیز از ادارات ومردم شهرستان تقاضا داریم همکاری های لازم را با ستاد فرماندهی داشته باشند تا درایام عید شاهد شهرستانی بدون تخلف باشیم.

سرگرد سهراب قره قانی افزود: نمایشگاه با موضوع اعتیاد خانمان سوز است در مدارس شهرستان چادگان برگزار شد و آموزش های لازم در رابطه مواد مخدر با حضور کارشناسان شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته 5 در صد کاهش سرقت داشته ایم .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.