سیستان وبلوچستان؛

صدور بیش از 9000 گواهینامه الکترونیکی مهارت در سیستان و بلوچستان

مدیر کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: 9 هزار و 922 گواهینامه الکترونیکی مهارت تا اول دی ماه امسال در استان صادر شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

زاهدان؛ محمد جهانتیغی افزود: این گواهینامه یک چیپ الکترونیکی است که تا 20 گواهینامه مهارتی در رشته‌های مختلف در آن ثبت می‌شود و براساس شماره ‌شناسایی و کد ملی مهارت‌آموز می‌تواند در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اطلاعات گواهینامه خود را مشاهده کند.

وی در رابطه با تفاهم نامه های امضا شده بین دانشگاه ها و سازمان فنی و حرفه ای افزود: تاکنون تفاهم نامه هایی با دانشگاه زابل، دانشگاه سیستان و بلوچستان،دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان،دانشگاه پیام نور ، دانشگاه دریانوردی چابهار امضا شده است.

وی همچنین ادامه داد: تفاهم نامه ای نیز بین سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی و کاربردی امضاشده که در بین همه تفاهم نامه این گسترده تر است و 5 شعبه دانشگاه جامع علمی و کاربردی را در بر می گیرد.

وی در خصوص توضیح تفاهم نامه مشترک با دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر افزود: مهمترین هدف این تفاهم نامه فراهم کردن فرصت بازسازی ،توانمند سازی و تشکیل یک زندگی برای آسیب دیدگان اجتماعی است .

مدیر کل فنی و حرفه ای استان در رابطه با مهارت آموزی بین اللملی و تحقق دیپلماسی مهارت گفت: کشورهای مختلف یرای تحکم مراودات و روابط فرهنگی الگوهای مختلفی استفاده می کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.