صادر شدن ۴۴ موافقت اصولی پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر پروژه پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر، آن را یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی دانست.

صادر شدن ۴۴ موافقت اصولی پرورش ماهی در قفس در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباسعلی زنده‌بودی صبح امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح پرور ماهی در قفس اظهار داشت: برای اجرای این پروژه در سواحل 900 کیلومتری استان بوشهر مکان‌های اجرای پروژه پرورش ماهی در قفس طراحی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه  سرمایه‌گذاران در استان بوشهر برای مشارکت در پروژه پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا تاکنون 44 موافقت اصولی با ظرفیت تولید 52 هزار تن ماهی صادر شده است. طرح‌های پروژه پرورش ماهی در قفس از شهرستان دیر تا گناوه تدوین شده که تاکنون 3 پروانه تاسیس از تعداد موافقت‌های اصولی صادر شده است.

زنده‌بودی با تاکید بر تسریع اجرای پروژه پرورش ماهی در قفس افزود: موافقت‌های اصولی صادر شده در این عرصه اگر اجرایی نشود باطل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری در شهرستان دشتستان بیان کرد: این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد که با تکمیل آن در هر دوره پرورش 2 هزار تن ماهی تولید می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.