از حمایت وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم؛

زمانی:با همکاری سازمان مالیاتی مشکل بدهی های استقلال و پرسپولیس حل می شود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با حسن نیتی که سازمان مالیاتی به خرج داد در اسرع وقت مشکل بدهی های مالیاتی استقلال و پرسپولیس حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شامل سیدرضا افتخاری و حسن زمانی به همراه 2 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس طاهری و کاشانی روز شنبه نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:با توجه به هماهنگی ای که وزارت ورزش و جوانان در رابطه با روشن شدن وضعیت بدهی مالیاتی این 2 باشگاه به عمل آورده بود جلسه ای را با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم در نهایت با حسن نیتی که سازمان مالیاتی به خرج داد و حمایت وزیر ورزش و جوانان و وزارتخانه قرار بر این شد در اسرع وقت مشکل بدهی های مالیاتی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شود .

وی ادامه داد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شد میزان بدهی این 2 باشگاه مشخص و نحوه تسویه آن نیز با هماهنگی سازمان مالیاتی انجام شود که جا دارد در این زمینه تشکر ویژه ای از سازمان امور مالیاتی بابت همکاری لازم با این 2 باشگاه داشته باشم.

زمانی درباره درگیری رحمتی و حسینی در بازی روز گذشته افزود: باید بگویم این رفتار ها مورد تایید ما نیست و اصلا کار مناسبی نبود و از این بزرگان انتظاری بیشتری داشتیم .امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین صحنه هایی در فوتبال کشورمان نباشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره برگزاری نشست هیئت مدیره این باشگاه توضیح داد:انشاله چهارشنبه هفته جاری برای رسیدگی به مسائل باشگاه نشستی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار