ورمزیار: منصوریان به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرد

کارشناس فوتبال گفت: منصوریان به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرد و با یک چیدمان درست پیروز دربی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ورمزیار در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش در خصوص دربی 84 پایتخت بیان کرد: سیستم بازی پرسپولیس  بعد از 15 دقیقه بازی مستقیم و استفاده از پاس تک ضرب بود و تیم استقلال از میانه استفاده کرد و در دربی پیروز شد.

وی درباره تصمیمات منصوریان عنوان کرد: منصوریان به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرد و با یک چیدمان درست و تعویض های به موقع نتیجه لازم را کسب کرد و توانست به گل های زیادی برسد.

ورمزیار افزود: تیم استقلال با هدف وارد زمین شد و با یک دفاع خوب به دنبال گل های بیشتر بود اما بازیکنان پرسپولیس از قبل خود را برنده می دانستند و این موضوع به این تیم لطمه زد.منصوریان به خوبی رفیعی و مسلمان را مهار کرد و بر خلاف بازی مقابل السد در این دیدار با عقب نشینی بر روی طارمی فشار وارد کرد و در نهایت پیروز میدان شد. منصوریان در خط دفاعی و هافبک برتری عددی داشت و تمام فضاها را پر کرده بود.

وی ادامه داد: بازیکن مهاجم باید خودش را در موقعیت های گل قرار دهد تا بتواند برای تیم گلزنی کند اما نسل جدید کمتر در موقعیت قرار می گیرند و بیشتر منتظر پاس گل می مانند.

ورمزیار در پایان درباره بهترین های تیم استقلال خاطر نشان کرد: تمام بازیکنان استقلال خوب بازی کردند و در این بین رضایی، اسماعیلی و نورافکن عملکرد خیلی خوبی داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار