کارشناس فوتبال:

دربی ۸۴ مانند ال کلاسیکو برگزار شد/ گل دوم استقلال نقطه عطف بازی بود

مازیار گفت:دربی ۸۴ مانند ال کلاسیکو گل های زیادی داشت و هر دو تیم برای نتیجه گرایی این دیدار به میدان نرفتند.

دربی ۸۴ مانند ال کلاسیکو برگزار شد/ گل دوم استقلال نقطه عطف بازی بودبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اصغر مازیار درباره دربی ۸۴ پایتخت بیان کرد:بعد از مدتها شاهد دربی بودیم که دو تیم با هدف نتیجه گرایی بازی نکردند و مانند مسابقه ال کلاسیکو گل های زیادی در این دیدار رد و بدل شد و این موضوع جذابیت دربی ۸۴ پایتخت را بیشتر کرد.

وی ادامه داد:پرسپولیس با هدف افزایش اختلاف امتیاز و استقلال با هدف رسیدن به صدر جدول وارد زمین شدند و این موضوع باعث شد ۵ گل در این دیدار زده شود و هواداران شاهد یک بازی خوب باشند.

مازیار افزود: هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و تیم پرسپولیس با سیستم همیشگی خود وارد زمین شد اما استقلال بسته به وضعیت بازی سیستم خود را تغییر می داد و همین امر به پیروزی استقلال کمک زیادی کرد.

وی عنوان کرد: در ابتدای بازی، استقلال اجازه داد که پرسپولیس بازی کند تا بتواند این تیم را آنالیز کند و کم کم بازی را در دست گرفت و با زدن گل تساوی تمرکز پرسپولیس را از بین برد.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: تیم پرسپولیس انتظار دریافت گل از تیم استقلال را نداشت و این موضوع باعث شد بعد از دریافت گل تساوی تمرکز خود را از دست بدهد و در فاصله کمتر از دو دقیقه گل دوم را دریافت کند و تخریب پرسپولیس رخ دهد.

وی تصریح کرد: انتقادی که به برانکو وارد است مربوط به بازی قبل دربی است که اگر کامیابی نیا را از بازی خارج می کرد می توانست در این دیدار از وی استفاده کند و با پاس های خوب این بازیکن رضاییان نیز موثرتر باشد.  ماهینی پاس های اشتباهش زیاد است و حضور وی به جای کامیابی نیا باعث شد استقلال به راحتی پرسپولیس را مهار کند و رضاییان و طارمی هم نتوانند در موقعیت گل قرار گیرند.

مازیار در ادامه عنوان کرد: گل دوم استقلال نقطه عطف بازی بود چرا که بعد از این گل هر دو تیم متعادل تر بازی کردند و هیجان اولیه کمتر شد و استقلال با مالکیت توپ به گل سوم دست پیدا کرد و به هدفش رسید.

وی بیان کرد: استقلال در نیمه دوم با یک دفاع منطقی بازی کرد و با وجود اینکه پرسپولیس موقعیت های بیشتری داشت نتوانست از سد دفاع ۵ نفره استقلال عبور کند.

مازیار درباره درگیری بین رحمتی و حسینی گفت: در تیم های بزرگ کاپیتان ها بازیکنان را به آرامش دعوت می کنند در صورتی که در دربی شاهد رفتار نامناسب از هر دو کاپیتان بودیم و ممکن بود پیروزی استقلال به دلیل اشتباه رحمتی با تساوی جا به جا شود و تمام زحمات تیم از بین برود.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: دربی در آینده هم حساسیت خود را دارد و بازیکنان ما باید یاد بگیرند با کنترل استرس و هیجان خود فقط یک بازی زیبا ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار