عبدالهی: رای درگیری های دربی را به زودی صادر خواهیم کرد

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:در صورتی که گزارش های نمایندگان در خصوص دربی امروز به دست ما برسد می توانیم به قید فوریت رای لازم را پس از بررسی صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به درگیری سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی در دربی 84 بر همین اساس مسئولان کمیته انضباطی در صدد هستند تا به این پرونده رسیدگی کنند. پخش مستقیم صحنه های درگیری و دعواهای شدید سید جلال و رحمتی برای همه نمایان شده و این طور که به نظر می رسد این دو بازیکن بین یک تا سه جلسه محروم خواهند شد البته هنوز مسئولان کمیته انضباطی در این خصوص رایی را صادر نکردند.

عبدالهی دبیر کمیته انضباطی در خصوص درگیری رحمتی و حسینی اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم مطابق برنامه همیشگی منتظر گزارش نماینده ناظر بازی هستیم تا به دست ما برسد .البته برخی از اعضای کمیته انضباطی در بازی روز گذشته حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر اتفاقات بودند .به این ترتیب با در اختیار داشتن گزارش های لازم به جمع بندی نهایی می رسیم و در اسرع وقت رای لازم را صادر می کنیم.

وی ادامه داد:بازی مشخص و تمام تخلفات آشکار بود و در صورتی که گزارش های نمایندگان تا امروز به دست ما برسد می توانیم به قید فوریت رای لازم را پس از بررسی صادر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار