درخشان: غیبت کامیابی نیا پرسپولیس را دچار مشکل کرد

کارشناس فوتبال گفت: غیبت کامیابی نیا خلایی را در پرسپولیس ایجاد کرد که باعث پیروزی تیم استقلال در دربی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش در خصوص دربی 84 پایتخت بیان کرد: خط دفاعی و میانی پرسپولیس اشکال داشت و رفیعی مجبور به کار دفاعی شد و غیبت کامیابی نیا پرسپولیس را دچار مشکل کرد و فاصله بین حسینی و انصاری زیاد شد. یک خلا باعث شد تا استقلال به گل دست پیدا کند وپیروز دربی 84 پایتخت باشد.

وی درباره تصمیمات برانکو عنوان کرد: هر سرمربی تصمیمات خودش را دارد اما باید برانکو تغییراتی را در زمین انجام می داد اگر رضاییان می توانست یک خط عقب تر بیاید و ماهینی جا به جا می شد شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. برانکو اگر دفاع تیم را محکم می کرد بازی می توانست با تساوی تمام شود.

درخشان افزود: فشار روحی و روانی در بازی دربی بسیار زیاد است و زمانی که پرسپولیس گل خورد استرس روی بازیکنان افزایش یاقت و باعث شد بدون دقت بازی کنند و در ادامه گلهای دوم و سوم را دریافت کرد.دقایق پایانی بازی اشتباهات پرسپولیس افزایش پیدا کرد چرا که بازیکنان با عجله بازی می کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در عرض دو دقیقه دوتا گل دریافت کرد که به دلیل نداشتن تمرکز بازیکنان بود و گل سوم استقلال شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید. من اگر به جای برانکو بودم از امیری استفاده می کردم چرا که این بازیکن می توانست نتیجه بهتری را رقم بزند.اگر قرار بود که همه موقعیت های طارمی گل شود که الان پرسپولیس قهرمان بود پس باید تمام بازیکنان تمرکز داشته باشند تا نتیجه لازم کسب شود.

درخشان در پایان درباره ضیافت قبل از دربی خاطر نشان کرد: زمان ما این مهمانی ها نبود و رفاقت در زمین وجود داشت.این ضیافت ها نه تنها از حواشی بازی کم نمی کند بلکه کری خوانی بازیکنان پرسپولیس باعث افزایش انگیزه استقلالی ها شد و دربی 84 به نفع آبی ها به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار