کاشانی: کمیته فنی باشگاه علل شکست در دربی 84 را بررسی می کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما مقابل استقلال عملکرد ضعیفی داشت و علل این شکست را بررسی می کنیم.

جعفر کاشانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: تیم پرسپولیس از لحاظ فنی در دربی پایتخت عملکرد ضعیفی داشت و در نهایت هم نتیجه بازی دربی به حریفش استقلال واگذار کرد. براین اساس کمیته فنی قرار است دلایل شکست تیم در بازی دربی بررسی کند تا نقاط ضعف و قوت تیم را به بازیکنان و کادر فنی گوشزد کرده تا در بازیهای آینده به موفقیت دست یابیم. 

وی درباره حواشی بازی دربی بیان کرد: به نظرم بازیکنان دو تیم مسائل اخلاقی در این بازی رعایت نکردند و پرسپولیسی ها علاوه بر نتیجه ، اخلاق هم باختند. به هر حال بازی دربی باید نماد اخلاق بازیکنان هر دو تیم باشد چرا که آنها الگوی نسل جوان هستند اما متاسفانه شاهد صحنه های تاسف انگیز بودیم. 

کاشانی درباره جلسه اعضای هیئت مدیره سرخابی با وزیر ورزش و جوانان گفت: این جلسه برای بررسی بدهی مالیاتی دو باشگاه برگزار شد و جا دارد از سلطانی فر و زیر ورزش و جوانان و مسئولان امور مالیاتی تشکر کنم که پیگیر مشکلات باشگاه ها به خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند و در جهت حل این مشکلات قدم بر می دارند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلات دو تیم پرسپولیس و استقلال با خصوصی سازی این دو تیم برطرف شود تا فوتبال باشگاهی به جایگاه واقعی خود در آسیا برسد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار