نکیسا: باخت در دربی تاثیری در قهرمانی پرسپولیس ندارد

دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: باخت در دربی تاثیری در قهرمانی پرسپولیس نخواهد داشت و باعث شدبازیکنان پرسپولیس نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شکست پرسپولیس مقابل استقلال بیان کرد: فارغ از نتیجه، شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. به منصوریان تبریک می‌گویم زیرا برای همه دقایق بازی برنامه‌ریزی کرده بود. شک نداشته باشید این باخت تاثیری در قهرمانی پرسپولیس نخواهد داشت و این باخت باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس متوجه شوند هیچ حریفی را نباید دست کم بگیرند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی به گل رسید، بازیکنان این تیم به خیال اینکه دیدار راحتی را پیش رو خواهند داشت، بازی را رها کردند، البته محمدانصاری و فرشاد احمدزاده در پست های تخصصی خودشان به میدان نرفتند. این را هم نباید فراموش کرد طرفداران واقعی کسانی هستند که در روزهای سخت از تیم محبوب شان حمایت کنند، همین شکست ها است که در آینده می تواند عامل پیروزی یک تیم شود.

نکیسا درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار و شکست مقابل استقلال، گفت: کجدای از نتیجه، روزگذشته فوتبال خوبی را شاهد بودیم، نمی‌خواهم رنگی صحبت کنم، باید به فوتبال ایران تبریک بگویم سال‌ها بود که چنین دربی را تماشا نکرده بودیم.

دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس در ادامه درباره درگیری رحمتی و حسینی گفت: این حرکات زیبنده فوتبال ما نیست و دیروز مردم از سوی ورزشکارانشان صحنه های قشنگی را شاهد نبودند. به نظر من این کار از سید مهدی رحمتی با چنین تجربه ای بعید به نظر می رسید. جلال هم بهتر بود با درایت تر عمل می کرد تا چنین اتفاقات زشتی را شاهد نباشیم.

نکیسا درمورد رحمان رضایی بیان داشت: رحمان رضایی یکی از دوستان صمیمی من محسوب می شود اما مربی که تنها یک فصل برای پرسپولیس به میدان رفته، نمی تواند کارشناس مناسبی برای بازی دربی باشد.

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: معتقدم پرسپولیس باید از این باخت درس عبرت بگیرد تا در دیدارهای آینده با انگیزه بیشتری مقابل حریفان به میدان برود.درصورتی که سرخ پوشان بتوانند اختلاف 6 امتیازی شان را با تراکتورسازی همچنان حفظ کنند می توانند در پایان لیگ قهرمان شوند.

نکیسا در پایان در پاسخ به این سوال که دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان را چطور ارزیابی می کند،خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس بتواند با اختلاف گل زیاد سپاهان را شکست دهد،همچنان می تواند امید اول قهرمانی باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
جان من؟
نگفته بودی؟
آخرین اخبار