رئیس هیئت فوتبال استان تهران:

انصاری بیهوش شد و اکنون در بیمارستان است/ در برگزاری شهرآورد مشکلی نداشتیم

شیرازی گفت: البته پس از پایان بازی نیز محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس بیهوش شد و بلافاصله پزشکان را در جریان گذاشتم و وی اکنون به بیمارستان منتقل شده است.

حبیب الله شیرازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص حواشی به وجود آمده در شهرآورد هشتاد و چهارم اظهار کرد:خوشبختانه در روند برگزاری دیدار امروز تیم های استقلال و پرسپولیس مشکل خاصی وجود نداشت و تنها در دقایق پایانی سید مهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان از زمین بازی اخراج شد و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز از داور مسابقه اخطار گرفت.

وی افزود:البته پس از پایان بازی نیز محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس بیهوش شد و من بلافاصله پزشکان را در جریان گذاشتم و این بازیکن اکنون به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد:پیش از آغاز بازی مراسم مفصلی از سوی فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده بود و از بازماندگان حادثه تلخ چوار تقدیر شد.در ضمن محسن ترکی داور بازنشسته کشورمان نیز به صورت رسمی از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد اما من فکر می کنم وی بزودی کار خود را به عنوان ناظر فدراسیون فوتبال آغاز نماید.

وی در پایان گفت:البته تلفات دیگری نیز در شهرآورد هشتاد و چهارم به چشم می خورد،چند تن از تماشاگران دو تیم به دلیل فشارهای روانی و استرس فزاینده بیهوش شدند و اکنون در بیمارستان به سر می برند که امیدوارم هر چه سریعتر بهبود یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار