قضاوت خوش يمن فغانی برای سرخپوشان پايتخت

داور بين المللی کشورمان فردا در حالی چهارمین دربی خود را تجربه می کند که طی 2 قضاوت گذشته وی، دو تيم به تساوی رسيدند و يک ديدار هم به سود پرسپوليس به پايان رسيده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان فردا یکشنبه چهارمین شهرآورد خود را قضاوت می کند، در سه بازی گذشته که با قضاوت وی همراه بوده است، 2 بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافته و یک بازی نیز با پیروزی سه بر دو پرسپولیس خاتمه یافت.


شهرآورد 74

فغانی در این دیدار نخستین قضاوت شهرآورد خود را تجربه کرد و مرحوم مهرداد اولادی را از زمین بازی اخراج کرد. در حالیکه استقلال با دو گل از سرخپوشان تهرانی پیش بود، پرسپولیس در نهایت با ورود ایمون زاید مهاجم ایرلندی-لیبیایی اش توانست در ده دقیقه پایانی سه گل به ثمر برساند و نتیجه ای عجیب را رقم بزند. 

در آن دیدار مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و پرویز مظلومی نیز هدایت استقلال را برعهده داشت.

شهرآورد 77

برخلاف بازی اول، دومین قضاوت فغانی در شهرآورد با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، دو تیم در یک بازی سرد و ملال آور به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار گلی در برنداشت. فغانی در این بازی چهار کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد، در شهرآورد هفتاد و هفتم امیر قلعه نویی و علی دایی مربیان استقلال و پرسپولیس بودند.


شهرآورد 83

سومین شهرآوردی که فغانی در آن سوت زد، دربی رفت فصل جاری(لیگ شانزدهم)بود که این دیدار نیز با نتیجه کسل کننده تساوی بدون گل به پایان رسید. فغانی در دربی هشتاد و سوم چهار بار به بازیکنان کارت زرد نشان داد، امید ابراهیمی، فرشید باقری و خسرو حیدری از استقلال و علی علیپور مهاجم پرسپولیس از وی اخطار گرفتند.


اکنون با توجه به قضاوت های کم اشتباه علیرضا فغانی در دیدارهای داخلی و خارجی، دپارتمان داوری تصمیم گرفته است برای چهارمین بار سوت قضاوت این بازی حساس را به وی بسپارد. شهرآورد هشتاد و چهارم از ساعت 15 فردا یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و محمدرضا منصوری و سعید علی نژادیان نیز فغانی را در امر قضاوت یاری می کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار