فنایی:نتیجه دربی را دروازه بان ها تعیین می کنند/اگر پرسپولیس چهار گل بزند خوشحال می شوم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:به نظر من نتیجه نهایی شهرآورد هشتاد و چهارم به میزان آمادگی رحمتی و بیرانوند بستگی دارد.

داوود فنایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص شهرآورد هشتاد و چهارم پایتخت که فردا یکشنبه برگزار می شود اظهار کرد:تیم پرسپولیس اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و استقلال نیز پس از پیروزی برابر السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با روحیه ای مناسب پا به این دیدار حساس می گذارد.

وی افزود:اگر چه پیروزی در این بازی برای هیچ یک از دو تیم آسان نخواهد بود اما من با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم فکر می کنم باید پرسپولیس را برنده دربی بدانیم.

دروازه بان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به یکی از شهرآوردهایی که خود در آن حضور داشته است گفت:یکی از خاطرات تلخ من از دربی پنجاهم است،شهرآوردی که در سال 79 برگزار شد و با گل علیرضا اکبرپور تیم ما بازی را به استقلال واگذار کرد،در آن زمان استقلال در چند دربی موفق به شکست پرسپولیس نشده بود اما سرانجام در آن دیدار تاریخی توانست به پیروزی برسد.

وی در مورد میزان آمادگی دروازه بان های دو تیم استقلال و پرسپولیس تصریح کرد:به نظر من نتیجه شهرآورد به میزان آمادگی رحمتی و بیرانوند بستگی دارد.سید مهدی رحمتی یکی از دروازه بان های با تجربه فوتبال ایران است که موقعیت های تک به تک حریفان را به خوبی مهار می کند،از سوی دیگر علیرضا بیرانوند نیز اکنون دروازه بان نخست تیم ملی است که می توان از نقاط قوت وی به زمان بندی صحیح به هنگام خروج از دروازه اشاره کرد.امیدوارم هر دو دروازه بان فردا عملکرد مناسبی داشته باشند.

فنایی در پایان با پیش بینی نتیجه شهرآورد هشتاد و چهارم عنوان کرد:من علاقه دارم پرسپولیس برنده دیدار فردا شود و نتیجه این پیروزی برای من تفاوت چندانی ندارد،اما اگر پرسپولیس مانند دربی هشتاد و دوم با نتیجه چهار بر دو پیروز شود بسیار خوشحال می شوم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار