حسینی:مسائل حاشیه‌ای، زیبایی دربی را کاهش می‌دهد/ رضاییان:جذابیت دربی به کری خوانی‌هایش است

برخی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی دربی پایتخت توضیحاتی درباره حساسیت این بازی و شرایط تیمی خود مطرح کردند.

حسینی:مسائل حاشیه ای زیبایی دربی را کاهش می دهد/رضاییان: زیبایی دربی به کری خوانی هایش استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتاد و چهارمین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و بازیکنان پرسپولیس درباره حساسیت این بازی و کری خوانی هایش با تیم رقیب مطالبی عنوان کردند که از نظر خواهیم گذراند. 

مسائل حاشیه ای زیبایی دربی را کاهش می دهد

سید جلال حسینی درباره دربی پایتخت اظهار کرد:دربی ها همواره از حساسیت بالایی برخوردار هستند و بازی فردا هم از این امر مستثنی نیست.

وی ادامه داد:استقلال تیم قابل احترامی است و با یک تیم با شخصیت بازی داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم که برنده دربی 84 شویم.همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم رفاقت دارند و فقط در طول 90 دقیقه رقیب هم هستیم و در خارج از زمین با هم رابطه دوستانه ای داریم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:به طور حتم مسائل حاشیه ای از زیبایی بازی دربی می کاهد و امیدوارم در یک فضای خوب ورزشی بتوانیم برنده زمین بازی را ترک کنیم.


رضاییان: زیبایی دربی به کری خوانی هایش است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کری خوانی در دربی پایتخت همواره وجود داشته و همین موضوع باعث جذابیت دربی می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر برانکو صلاح بداند با قدرت در دربی پایتخت حضور می یابم و مانند همیشه بهترین بازیم را ارائه می دهم. 

رضاییان درباره تیم استقلال گفت: استقلال با بازیکنان جوان و با انگیزه اش نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و همین موضوع باعث می شود که بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم اما با تمام احترام به استقلال برای برد دربی به زمین مسابقه می رویم. 

بازیکن تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم همانند دربی 82 برای تیم پرسپولیس موثر باشم و گلزنی کنم تا تیم ما برنده دربی 84 شود. 

کامیابی نیا: غیبت هایم برای پرسپولیس خوش یمن بوده است 

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس درباره دربی 84 گفت: به علت محرومیت در بازی فردا حضور ندارم اما حضور نداشتنم در بازی ها تاکنون برای پرسپولیس خوش یمن بوده است. 

کامیابی نیا در ادامه عنوان کرد: در چند بازی که حضور نداشتم بازیکن جایگزین توانسته از عهده وظایفش بر آید و مشکلی در این باره به وجود نیامد. همچنین در اکثر بازی هایی که نبودم شاهد بردهای پرگل از تیم پرسپولیس بودم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در یک بازی جذاب و دیدنی سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار