اردبیل؛

تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه استان اردبیل

مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان واحدهای تولیدی استان اردبیل امروز در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در ابتدای این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر بار اقتصادی کشور بر دوش بخش خصوصی و کارفرمایان است گفت: امروزه توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید کنندگان می باشد و کارفرمایان به عنوان افسران چرخه اقتصادی وظیفه مهمی در رشد و پویایی و مقابله با تحریم های دشمنان دارند.

نصیری تصریح کرد: کارگران به عنوان سرمایه های انسانی در بخش تولید نقش مهمی را ایفا می کنند که لازم است در تامین معیشت و درمان این قشر زحمتکش بیش از پیش توجه شود تا این قشر به دور از هر گونه دغدغه مالی در امر تولید همت گمارند.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه قشر زحمتکش کارگر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی کشور دارد افزود: جهت حمایت از این قشر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه تسهیلات لازم در حوزه صنایع و تعاون چرخه اقتصاد کشور را به حرکت در آورده است.

رحیمی گفت: 240 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنایع و 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای 700 تعاونی ارائه شده که نتیجه حاصل اشتغال بیش از 200 هزار نفر در استان است.

اجرای شعر و موسیقی و تجلیل از پژوهشگران، بسیجیان و قاریان نمونه واحدهای کارگری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.