اردبیل؛

راهدار نمونه کشور از خلخال انتخاب شد

محمد قربانی از شهرستان خلخال به عنوان راهدار نمونه کشور انتخاب و در مراسمی از وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد قربانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال به دلیل ارائه بهترین خدمات راهداری به مردم و مسافران راههای ارتباطی این شهرستان در 3 ماه پاییز امسال به عنوان راهدار نمونه کشور انتخاب و در مراسمی در تهران از وی تجلیل شد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال از گردنه الماس خلخال به عنوان سخت ترین گردنه کشور یاد کرد که راهداران مستقر در این گردنه در طول بیش از نیمی از فصول سرد سال با ارائه بهترین خدمات راهداری به مسافران ایثارگری کرده و فرشتگان نجات مردم در مواقع برف و کولاک محسوب می شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز در این بازدید از فعالیت 10 گروه راهداری سیار و 2 گروه راهداری ثابت در این شهرستان خبرداد و گفت: راهداران این اداره در بازگشایی و برفروبی 920 کیلومتر از راههای اصلی فرعی و روستایی فعالیت دارند.

محمد قربانی افزود: پاییز امسال با تلاش راهداران خلخال 22 هزار و 784 کیلومتر راه اصلی فرعی و روستایی این شهرستان برفروبی و بازگشایی شده و این در حالی است که مجموع راههای برفروبی شده در استان اردبیل در پاییز امسال 30 هزار کیلومتر است.

وی گفت: در همین مدت سه هزار تن مخلوط نمک و ماسه برای مقابله با سطح یخبندان جاده های ارتباطی خلخال بکار رفته که این میزان در نوع خود بی سابقه است.

شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع بوده و این استان را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.