اردبیل؛

حضور 411 نفر از نیروهای راهدار در جاده های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از حضور 411 نفر از نیروهای راهدار در جاده های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی در خصوص وضعیت تجهیزات راهداری اضافه کرد: هم اینک ۲۲۹ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۴۱۱ نفر از نیروهای راهدار در جاده‌ها حضور دارند و کمبودی به لحاظ نیرو و امکانات نداریم.

وی افزود: با وجود اینکه طرح زمستانی راهداری به صورت نمادین از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شود اما عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان از آبان ماه کلید خورده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۱۲۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: به دلیل حجم قابل‌توجه نزولات آسمانی در این ایام عملیات متعدد برف‌روبی و نمک‌پاشی اجرا می‌شود تا جایی که اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

رحمتی با اذعان به فعالیت اکیپ‌های راهداری در ۱۰ شهرستان و در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل، تأکید کرد: ۱۲ راهدارخانه نیز در طول طرح زمستانی راهداری فعال هستند که از این تعداد ۹ مورد ثابت و مابقی سیار است.

وی افزود: به لحاظ امکانات نمک‌پاشی و برف‌روبی کمبودی نداریم و در بارش برف در ابتدا محورهای اصلی و سپس محورهای فرعی برف‌روبی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.