اردبیل؛

اعلام آمادگی شرکت اتکا برای سرمایه گذاری در استان اردبیل

معاون راهبری و توسعه شرکت های اتکا و مدیر عامل شرکت مزارع نوین ایرانیان وابسته به شرکت اتکا هلدینگ کشاورزی آمادگی و رایزنی برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی و وابسته در استان اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در جلسه مدیران ارشد شرکت اتکا با استاندار اردبیل این شرکت آمادگی خود را جهت احداث یک واحد کشت و صنعت مدرن و منطبق با آخرین فن آوری ها، در اراضی ناخالص پایاب خداآفرین اعلام نمودند.

این طرح در مساحت تقریبی ۶ هزار هکتار با انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری در راستای احداث کارخانجات صنایع تبدیلی باغات، پرورش گاوشیری و صنایع لبنی و بسته بندی، با رویکرد ایجاد امنیت غذایی و اشتغال و صادرات محصولات مازاد طرح ریزی شده است.

استاندار اردبیل در این جلسه ضمن استقبال از هرگونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف توسعه ای و اقتصادی در استان اردبیل، بر وجود ظرفیت ها و قابلیت های استان تاکید و اعلام کرد دولت ضمن تامین زیرساخت های لازم، نهایت همکاری و مساعدت را با سرمایه گذاران محترم جهت تسریع و ارتقاء بهره برداری از طرح ها به عمل می آورد.

مجید خدابخش بر رعایت همه حقوق بهره برداران قانونی و عرفی و عشایر غیور منطقه تاکید و رضایت و تامین منافع اهالی منطقه را از شروط اصلی سرمایه گذاری در اراضی پایاب خداآفرین برشمرد.

وی از تدوین مقررات و آیین نامه های مربوطه و طراحی مکانیزمی عادلانه جهت حفظ و صیانت از حقوق اهالی خبر داد.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان آمادگی دارد تا نسبت به واگذاری زمین برای احداث کشت و صنعت های بزرگ و متوسط از اراضی ناخالص پایاب سدهای استان به سرمایه گذاران معتبر و متخصص در این حوزه اقدام نموده و از هیچ گونههمکاری هاو مساعدت در چهارچوب اختیارات قانونی دریغ نخواهد نمود.

شرکت اتکا به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی بزرگ کشور، تخصص و توان فراوانی در زمینه کشاورزی و دامپروری داشته و از هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در این بخش به حساب می آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.