اردبیل؛

فعالیت 250 خودرو برف روبی و راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 250 خودرو برف روبی و راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی یوسف زاده به استفاده از ۲۵۰ خودرو برف‌روبی و راهداری در محورها اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰۰ تن نمک‌پاشی در محورها انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی متذکر شد: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف هستیم و در دو محور سرچم و خلخال- اسالم ضروری است رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با تأکید به اینکه بارش‌ها در محورهای مواصلاتی همراه با کولاک است، تصریح کرد: با این وجود تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در جریان است.

یوسف زاده در خصوص وضعیت جاده‌های روستایی نیز اضافه کرد: با توجه به میزان بارش احتمال مسدود بودن راه اغلب روستاها وجود دارد اما فعلاً آمار دقیقی از مسدودی راه‌های روستایی در دست نیست.

وی تأکید کرد: راهداران در تمامی محورهای مواصلاتی، جاده‌های فرعی و جاده‌های ارتباطی هزار و ۷۰۰ روستای استان حضور داشته و بدون توقف مشغول برف‌روبی هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار