اردبیل؛

واحدهای تولیدی مشکل دار درحوزه کارگری را رصد می کنیم

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل از رصد واحد های تولیدی مشکل دار استان، به ویژه در ماه های پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت مرتب، لیست واحد های تولیدی مشکل دار استان در حوزه کارگری را به کمیسیون کارگری شورای تامین استان ارسال می نماید و برحسب اولویت، این واحدها در دستور کارکمیسیون قرار گرفته و موانع و مشکلات طرح شده و برای رفع آن ها تلاش می گردد.

وی ضمن اشاره به بازدید اعضای کمیسیون کارگری شورای تامین استان از واحدهای تولیدی مشکل دار، گفت: در سال 95، 12جلسه کمیسیون کارگری با 32مصوبه، تاکنون برگزار گردیده است.

دبیرکمیسیون کارگری شورای تامین استان اردبیل، ضمن اشاره به موضوع ذوب آهن اردبیل، تصریح کرد: اخیراً 4 جلسه کمیسیون کارگری، با دستور جلسه شرکت ذوب آهن اردبیل تشکیل شده و شخص آقای استاندار پیگیر قضیه هستند.

موسوی ضمن تشکر از اقدامات و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، از تشکیل جلسه ای مشترک با حضور استاندار، دادستان و آقایان بهرامی و اعتماد راد (مستاجر قبلی شرکت ذوب آهن اردبیل) در دفتر استانداری اردبیل در تهران خبرداد و افزود: راه اندازی مجدد شرکت ذوب آهن اردبیل، جزو دغدغه های تمامی مسئولان استان است و قطعاً استانداری اردبیل، تمامی امکانات لازم را برای راه اندازی مجدد کارخانه به کار خواهد بست.

وی افزود: امیدواریم مدیرعامل شرکت ذوب آهن اردبیل، به توافقات حاصل شده در جلسه تهران پای بند بوده و طی هفته جاری، ضمن حضور در شرکت ذوب آهن اردبیل و دیدار با کارگران آن شرکت، در آستانه پایان سال و شب عید، اقدام لازم در خصوص پرداخت حقوق، معوقات و عیدی کارگرانرا به عمل آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.