کرمانشاه؛

نشست تخصصی هنرمندان هنرهای تجسمی

نشست تخصصی هنرمندان هنرهای تجسمی با عنوان «ایده بیابی در هنر» با حضور استاد بشیر نظری و جمعی از هنرمندان این عرصه در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: نشست تخصصی هنرمندان هنرهای تجسمی با عنوان «ایده بیابی در هنر» با حضور استاد بشیر نظری و جمعی از هنرمندان این عرصه در کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست بشیر نظری از اساتید نقاشی دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه، مهمترین چالش پیش روی هنرمندان این عرصه را بی توجهی به عنصر خلاقیت و ایده یابی از سوی هنرمندان هنرهای تجسمی دانست.

نظری خاطرنشان کرد: دست یابی به ایده های ناب با استفاده از منابعی همچون طبیعت، اسطوره ها، مفاهیم، ادبیات و ... می تواند در جذابیت و تأثیرگذاری آثار بسیار مؤثر باشد.

زهرا پورخوش مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کرمانشاه در حاشیه این نشست هدف از برگزاری آن را آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با روش های نوین هنری دانست و اظهار داشت: این نشست ها به صورت مستمر از سوی حوزه هنری کرمانشاه در زمان های معین برگزار می شود که انتظار می رود در پایان، هنرمندان آثار فاخری را به بازار هنر عرضه کنند.

پورخوش همچنین افزود: امید است با توجه به شرایطی که برای حضور هنرمندان در این سلسله نشست ها فراهم شده در آینده ای نزدیک شاهد درخشش هنرمندان در مسابقات و جشنواره های هنری داخلی و خارجی باشیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.