کرمانشاه؛

استعفا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با انتشار نامه ای از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ متن نامه رحیمی زنگنه بدین شرح است:

اکنون با گذشت سه سال ونیم خدمت در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، اصحاب فرهنگ و هنر می توانند وضعیت فعلی فرهنگی استان کرمانشاه را با گذشته مقایسه نموده و به عدل وانصاف داوری کنند.

اینجانب دراین دوره که توفیق خدمتگزاری به فرهنگ این مرزوبوم را پیدا کردم در همه لحظات خدای سبحان را ناظربر اعمال و رفتارخود قرار داده و همواره در تلاش بودم که با وجود موانع پر شمار، خدمتگزاری خدوم برای مردم فرهیخته کرمانشاه باشم. اکنون نیز برای کمک به آرامش سیاسی استان، تداوم سیاست های فرهنگی دولت و جلوگیری از سیاست بازی های غیرمعمول کوته اندیشان منفعت طلب، استعفای خود را اعلام می نمایم .

از وزیر محترم و فرهیخته فرهنگ وارشاد اسلامی بواسطه اعتماد و درخواست تمدید ماموریت علی الرغم مخالفت های استانی صمیمانه سپاسگزارم. آنچه که برای اینجانب مهم بوده و هست سرنوشت فرهنگ مردمی مظلوم و رنج کشیده است که قربانی منافع باندی و جناحی شده است.

مردم عزیز کرمانشاه بخوبی می دانند که با همه کمبودها و نامهربانی ها به عشق خدمت به آنها ساختم و دم بر نیاوردم و به مددعنایت حضرت حق توفیقات بزرگی در تاریخ فرهنگ وهنر این کهن سرزمین رقم خورد . اگر منابع مالی اجازه می داد کارهای بزرگ تری انجام می گرفت.

امروز از صمیم قلب خوشحالم که بار سنگین مسولیت از دوش من بر داشته می شود و از همه آنانی که مرا در این مدت یاری رساندند صمیمانه سپاسگزارم و آینده ای روشن و پرامید برای فرزندان ایران اسلامی از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.