کرمانشاه؛

اسامی برگزیدگان نخستین همایش علمی پژوهشی وحدت و تجلی عشق نبوی

اسامی برگزیدگان نخشتین همایش علمی پژوهشی وحدت و تجلی عشق نبوی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و بیان اهمیت وحدت در جامعه گفت: وحدت زمینه ساز امنیت، توسعه و ایجاد یک فضای زندگی توام با نشاط و شادابی است و انقلاب اسلامی ایران بارزترین جلوه وحدت است که ثمره آن فروپاشی رژیم طاغوت و طلوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.

مهدی بساطی افزود: نخستین همایش علمی پژوهشی «وحدت و تجلی عشق نبوی» در شهرستانی برگزار گردید که به لحاظ قومی و مذهبی از تنوع و حساسیت بالایی برخوردار است. وی گفت: این حساسیت می طلبد که بیش از پیش به مقوله وحدت و راه های تقویت آن توجه داشته باشیم.

بساطی ضمن تقدیر از زحمات پژوهشگران، اعلام کرد، در مجموع ٣٨ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید که از این تعداد، ٢١ مقاله به بخش داوری راه یافت.

وی گفت: پس از اعلام نظر داوران محترم، هفت مقاله به عنوان مقالات برتر برگزیده و یک مورد هم شایسته تقدیر شناخته شد که در ذیل به آنها اشاره خواهیم داشت.

١- دکتر فرانک موسوی «جهانی شدن و ضرورت های وحدت اسلامی در جهان امروز» - برگزیده

٢- علیرضا آزادی «تثبیت سیطره آمریکا بر مبنای وحدت ستیزی و تفرقه در غرب آسیا (تحلیلی بر راهبردهای وحدت ستیزی سه اندیشکده آمریکایی مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی، انستیتو بروکینگز و انستیتو هادسون)» - برگزیده

٣- ناهید صیدی «نگاهی بر چشم انداز وحدت در کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» - برگزیده

٤- دکتر شهرام فتاحی «مأموریت تربیتی دانشگاهها در وحدت آفرینی اسلامی» - برگزیده

٥- آرزو رحیمی «جلوه های وحدت و اتحاد از منظر قرآن کریم، ائمه اطهار (ع)، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) » - برگزیده

٦- مصیب ایرانی «اتحاد و همدلی در بازگشت به اخلاق (حکومتداری) پیامبر اکرم (ص)» - برگزیده

٧- جعفر علون آبادی «نقش گردشگری زیارتی-شیعی امام رضا (ع) در راستای توسعه فرهنگ رضوی، وحدت و جلوگیری از جریانات تروریستی در منطقه» - برگزیده

٨- صباح قنبری - صباح خسروی زاده «ارائه الگوی وحدت از سیره پیامبر اسلام (ص) ؛ مطالعه موردی شهرستان سرپل ذهاب» - شایسته تقدیر.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.