مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

پوشش بیمه‌ای ۳۰۰ نفر از هنرمندان بوشهر

مدیرکل اداره فرهنگ و ارسال اسلامی استان بوشهر با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فجر در بوشهر، از پوشش بیمه‌ای ۳۰۰ نفر از هنرمندان بوشهر خبر داد.

پوشش بیمه‌ای ۳۰۰ نفر از هنرمندان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی  اظهار داشت: کشف استعداد و برگزاری جشنواره‌های هنری و کمک به رشد و خلق آثار فاخر هنرمندان از جمله وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان این این که با اداره فرهنگ و ارشاد در سال‌های اخیر جشنواره‌ها و برنامه‌های خوبی در این راستا برگزار کرده است، یادآور شد: نتیجه این جشنواره ها موفقیت‌های هنرمندان استان در سطح کشور بود.


مدیرکل اداره فرهنگ و ارسال اسلامی استان بوشهر به امین چاهشوری بازیگر بوشهری تئاتر تبریک گفت و عنوان کرد: پس از سال‌ها غیبت هنرمندان بوشهری در بین افراد تقدیر شده جشنواره بین‌المللی فجر، امسال از هنرمند بوشهری در زمینه بازیگری مرد تقدیر شد.

ماحوزی از اکران فیلم‌های جشنواره فجر ۹۵ همزمان با پایتخت در بوشهر خبر داد و گفت: برای بار سوم است که این اتفاق در استان بوشهر رخ می دهد و عموم مردم استان می توانند فیلم‌های جشنواره فجر را ببینند.

وی از مجهز شدن سینما آوینی شهر بوشهر به سیستم دیجیتال خبر داد و خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره فجر نیز در این سینما اکران می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکران این فیلم‌ها از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۱ بهمن نیز این اکران فیلم ها ادامه خواهد داشت.

ماحوزی بیان کرد: در این اکران‌ها تلاش شده فیلم‌های کارگردان‌های بنام راه یافته به جشنواره فجر از جمله مازیار میری، پیمان قاسم خانی، رامبد جوان و همایون اسعدیان اکران شود.

وی در خصوص فعالیت‌های هنری و فرهنگی این اداره کل در دولت تدبیر و امید  عنوان کرد: از جمله فعالیت‌ها می‌توان به ساماندهی تمام انجمن‌های فعال در استان بوشهر و پوشش بیمه‌ای ۳۰۰ نفر از هنرمندان استان بوشهر اشاره کرد. در راستای گسترش آموزش‌های فرهنگی و هنری پنج موسسه چند منظوره فرهنگی و ۳۰ موسسه تک منظوره فرهنگی و هنری در استان مجوز دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.