سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی:

تئاتر نقش موثری در رشد شخصیت کودکان دارد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: نمایش فرآیندی است که از طریق آن، کودکان و نواجوانان، دنیا را بهتر می‌شناسند.

تئاتر نقش موثری در رشد شخصیت کودکان دارد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در همایش و دوره پیشرفته تئاتر در سالن پلاتوی فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج با بیان اینکه تئاتر یک کار جمعی است و نقش آموزشی و پرورشی موثرتری در رشد و ساخت شخصیت افراد به ویژه کودکان و نوجوانان ایفا می کند، اظهار داشت: نمایش فرایندی است که از طریق آن کودکان و نوجوانان، دنیا را بهتر می‌شناسند و با آن ارتباط سالم‌تری برقرار می‌کنند.

حمید زارعی افزود: دوره پیشرفته کارگاه بازیگری، پس از برگزاری مراحل مقدماتی و متوسطه در این شهرستان آغاز شده و رشد هنرجویان این کارگاه منجر به برگزاری همایش تئاتر و شاهد خلق آثار مختلف نمایشی در این همایش بودیم.

نقش دیگر تئاتر، هدایت تخیلات افراد است

پیشکسوت تئاتر استان بوشهر گفت: تئاتر باعث می شود همدلی، بصیرت و مهارت های درون فردی رشد کرده و می توان از ارتباط نمایش با ذهنیات فردی و ساختار شخصیت انسان ها برای درک و تفاهم بیشتر میان انسان ها و ایجاد ارتباط با دنیا بهره گرفت.

فرید میرشکار افزود: نقش دیگر تئاتر هدایت تخیلات افراد و نزدیک کردن آنها به امور و اعمال عینی است تا بوسیله تئاتر به بینش درستی از زندگی برسند.

وی اضافه کرد: این کارگاه و استمرار آن باعث شد تا نسل جدیدی از جوانان هنرمند در هنر نمایش در شهرستان دشتی شناسایی، معرفی و رشد کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.