مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛

انعقاد 200 تفاهمنامه با نهادها، انجمن‌ها و مؤسسات مختلف در زمینه ترویج کتابخوانی

گزارشات طرح پایتخت کتاب ایران توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به دبیرخانه این طرح ارسال شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید ماحوزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پایتخت کتاب ایران چند سالی است که در کشور برگزار می‌شود و استان بوشهر توانسته در این چند سال در رده‌های بالا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این طرح، استان‌ها در زمینه کتابخوانی  در شاخص‌های مختلفی ارزیابی می‌شوند، افزود: امسال 13 شهر از استان بوشهر در این جشنواره شرکت و گزارش‌های فعالیت خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: شهر‌های شرکت‌کننده شامل شبانکاره، وحدتیه، کاکی، شنبه، اهرم، کنگان، دیر، دیلم، جم، برازجان، خورموج، گناوه و بوشهر می‌شود.

ماحوزی به استقبال 116 روستای استان بوشهر از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب اشاره و تبیین کرد: این طرح برای ارتقای سرانه مطالعه در این استان برگزار شد.

وی از انعقاد 200 تفاهمنامه با نهادها، انجمن‌ها و مؤسسات مختلف در زمینه ترویج کتابخوانی خبر داد و تبیین کرد: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، بخشداران، مجمع نمایندگان مجلس، ورزشکاران ملی‌پوش، شهرداران و تعداد از هنرمندان استان نیز اعلام آمادگی خود را برای کمک به توسعه کتابخوانی اعلام کردند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر متذکر شد: امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها شاهد رشد روزافزون کتابخوانی در این استان باشیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.