اطلاع رسانی نشدن خدمات دولت، خیانت به نظام

امام جمعه دیلم گفت: اطلاع رسانی نشدن دستاوردها و خدمات دولت به مردم ،خیانت به نظام و انقلاب است.

اطلاع رسانی نشدن خدمات دولت، خیانت به نظام
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارایه خدمات دولت و نظام به مردم است و باید مسئولان بجد دراین زمینه تلاش کنند.

وی بابیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برنامه های دهه مبارکه فجر تبیین آرمانها و دستاوردهای انقلاب است، یادآورشد: همه باید از این فرصت 10 روزه با بهره گیری از تمامی امکانات، خدمات نظام و دولت را بدون تنگ نظری های جناحی برای مردم بازگو کنیم.

امام جمعه دیلم ادامه داد: نوآوری دربرنامه های دهه فجر ضرورت دارد و با توجه به اینکه مخاطبان جشن های انقلاب اقشارمختلف مردم بویژه قشرجوان هستند برنامه ها با شور هیجان ،نشاط وشادی و با محوریت شئونات اسلامی مدنظر باشد.

وی گفت: در ایام مبارک دهه فجر استفاده از موسیقی که متناسب با فضای انقلابی و اسلامی باشد هیچ گونه مشکلی ندارد.

حسینی بوشهر با تقدیر از برگزارکنندگان همایش تجلیل ازخیرین شاخص حوزه سلامت، گفت: هماهنگی و هم افزایی بیشتر جهت اجرای مراسم های فرهنگی و اجتماعی با مسئولان مربوطه درشهرستان لازم است.

فرماندار دیلم هم بااشاره به دستور رئیس جمهوری مبنی براطلاع رسانی خدمات دولت ونظام بویژه حقوق شهروندی به تمام نهادها و دستگاههای اجرایی گفت: 120ماده منشور حقوق شهروندی برگرفته از قانون اساسی و سایرقوانین است که انتظار می رود مسئولان به آن اهتمام جدی ورزند.

حسن اسماعیلی افزود: نقش رئیس جمهوری در اجرای قانون اساسی و پاسداری ،حمایت و پشتیبانی از آزادی ،حرمت اشخاص و حقوق ملت یکی از مهمترین بندهای این منشور است.

وی گفت: دولت با همکاری سایر قوا و ارکان حاکمیت درحد منابع و امکانات و درچارچوب قانون اساسی اقدام های لازم را در خصوص منشور حقوق شهروندی انجام می دهد.

اسماعیلی افزود: هدف رئیس جمهوری از تدوین منشور حقوق شهروندی اجرای یکی دیگر از وعده های انتخاباتی بوده است.

وی حق صلح، امنیت و اقتدار ملی، محیط ‌زیست سالم و توسعه پایدار، آموزش و پژوهش، دسترسی و مشارکت فرهنگی، رفاه و تامین اجتماعی،اشتغال و کارشایسته ، مسکن، اقتصاد شفاف و رقابتی، برخورداری از دادخواهی عادلانه، دسترسی به فضای مجازی، آزادی اندیشه و بیان و کرامت و برابری انسانی را از نکات مهم تاکیدشده در پیام رئیس جمهوری ذکر کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.