انتقاد رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا از سیاست‌های ترامپ

رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا در جدیدترین صحبت هایش به انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ پرداخت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا ضمن انتقاد از سیاست های رئیس جمهور آمریکا در خصوص مهاجرت، آتش بس مؤثر در شرق اوکراین را خواستار شد. 

سباستین کورتز، وزیر امور خارجه اتریش و رئیس کنونی رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا، امروز (جمعه) دوباره آتش بس در شرق اوکراین را خواستار شد. 

کورتز در کنفرانس خبری مشترک با همتای گرجستانی خود در تفلیس گفت: «اوضاع در شرق اوکراین هنوز پیچیده است؛ من نیز فقط می‌توانم درخواست برای کاستنِ تنش‌ها را تکرار کنم. هدف اصلی ما این است که ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا آنقدر خوب بر خطوط مقدم نظارت داشته باشند که ما بتوانیم نظامیان را به اندازه کافی از یکدیگر جدا کنیم و آتش بسی داشته باشیم که نه به شکل نظری، بلکه عملاً وجود داشته باشد.»
 
کورتز در بخش دیگری از سخنانش به سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه مهاجرت اشاره کرد و گفت: «فقط می‌توانم بگویم اصلاً با این نظر یا عقیده که نباید اجازه مهاجرت یا صدور روادید برای برخی کشورها داد، موافق نیستم. به عقیده من، مبارزه با تروریسم و تضمین امنیت یا دستکم بالاترین سطح امنیت برای مردم کشورهایمان ضروری است، اما نباید این هدف را دستاویزی برای بدبینی جمعی به یک ملت یا مذهب قرار داد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار