بدنبال حکم قاضی فدرال سیاتل علیه دستور ضدمهاجرتی ترامپ؛

قطر ایرویز: به همه مسافران آمریکا اجازه سوار شدن به هواپیماهایمان را می‌دهیم

شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد به همه مسافران 7 کشوری که از سفر به آمریکا منع شده بودند، اجازه می‌دهد سوار هواپیماهایش شوند.

قطر ایرویز: به همه مسافران آمریکا اجازه سوار شدن به هواپیماهایمان را می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی شرکت هواپیمایی «قطر ایرویز» روز شنبه گفت این شرکت به همه مسافرانی که به سبب دستور هفته قبل رئیس جمهور آمریکا از سفر به این کشور منع شده بودند، اجازه می دهد سوار هواپیماهایش شوند. 

این اقدام بعد از آن صورت می گیرد که یکی از قضات فدرال آمریکا با صدور حکمی به توقف اجرای دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رای داد. 

بر اساس بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی قطر ایرویز قرار گرفت، سازمان دفاع مرزی و گمرکات آمریکا به شرکت قطر ایرویز اعلام کرده است که این شرکت می تواند مسافران هفت کشور عمدتا اسلامی و نیز مهاجرانی را که بر اساس دستور ترامپ از سفر به آمریکا منع شده بودند، در پروازهای خود جای دهد. 

ترامپ در تاریخ 27 ژانویه با صدور دستوری ورود اتباع ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن و نیز همه مهاجران را به این کشور منع کرد. 

حکم قاضی فدرال آمریکا در سیاتل که جلوی اجرای دستور ترامپ را می‌گیرد، چالشی برای ترامپ به شمار می‌رود.

پیش از این، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا در پی حکم یک قاضی در سیاتل، به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد مسافرانی را که تحت تاثیر فرمان ترامپ قرار گرفته اند، سوار هواپیما‌ها کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
احسن قطر تو گوش نده امریکا نقشهنابودی همه کشورهای عرب رو داره با نقشه ودوستی الکی داره میاد حواستون باشه عربستان که ول معطل .اون خودشو ومردمشو وهمه چیزشو فروخت به امریکا شما به هوش باشید از ما گفتن .ایران حامی شما وملتهای مظلومه نه دخالت گر وتروریست.بفهمین .
آخرین اخبار