برگزاری نمایشگاه کتاب در دیر

نمایشگاه کتاب دیر، با 2 هزار و 500 عنوان کتاب در موضوعات کودک و نوجوان، مذهبی، تاریخی و اجتماعی برگزار شد..

برگزاری نمیشگاه کتاب در دیربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد جواد ری‌شهری مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان دیر  پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به شعار این نمایشگاه که «کتاب در خدمت دانایی» است، افزود: هدف از افتتاح این نمایشگاه افزایش فرهنگ کتابخانه و جذب بیشتر مردم به مقوله کتاب در شهرستان دیر است.

وی افزود: این نمایشگاه کتاب توسط نمایندگی محصولات کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت فرمانداری شهرستان دیر و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و کانون رشد و توسعه نجیرم ادامه خواهد داشت.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان دیر عنوان کرد: خانواده‌ها باید در کنار توجه به غذای جسم، غذای روح را در اولویت خود و بچه هایشان قرار دهند.

ری‌شهری با اشاره به این‌که مسؤولین با برنامه های خود می توانند باعث ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه شوند، اظهار داشت: در این نمایشگاه 2 هزار و 500 عنوان کتاب در موضوعات کودک و نوجوان، مذهبی، تاریخی، اجتماعی و آزاد عرصه می شود که تا 25 بهمن‌ماه ادامه دارد.

h
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.