استان بوشهر:

15 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت رتبه‌های کنکور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر از اعتباری 15 میلیارد ریالی برای تقویت رتبه‌های کنکور در استان بوشهر خبر داد.

15 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت رتبه‌های کنکوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درتاج در همایش تجلیل از دبیران موفق در امتحانان نهایی مدارس استان بوشهر در کاکی افزود: در یک سال گذشته با حمایت ویژه استاندار بوشهر اعتبار بسیار خوبی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان این استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 15 میلیارد ریال به آموزش و پرورش استان بوشهر کمک شده، افزود: از این اعتبار سه میلیارد ریال در زمینه ارتقای معدل برای خرید کتب نمونه سوالات امتحانات نهایی و کلاسهای تقویتی سال سوم، 9 میلیارد ریال کلاسهای کنکور و سه میلیارد ریال برای آموزش معلمان ابتدایی دارای سابقه زیر 10 سال هزینه شده است.

درتاج ایجاد تفاهم بین سازمان منطقه‌ویژه‌اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی و آموزش‌وپرورش را یکی از اقدامات بسیار خوب معرفی کرد و اضافه کرد: این تفاهم برای تامین اعتبار تقویت کلاسهای کنکور شهرستان دشتی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر به سابقه درخشان فرهنگی منطقه کاکی در کسب آمار بالای قبولی های کنکور در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: منطقه کاکی یکی از مناطق سرآمد در استان بوشهر و کشور در زمینه قبولی در کنکور سراسری است.


انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.