افزایش اقبال عمومی برای خرید خودروهای تولید داخل

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با افزایش کیفیت محصولات برخی خودروسازهای داخلی طی سال‌های اخیر اقبال عمومی به خرید خودروهای داخلی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارسلان زارع امشب در بازدید از غرفه های موجود در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر اظهار داشت: به طور کلی یکی از فرایندهای توسعه هر جامعه توسعه صنعت آن است که در این بین گروه‌های خودروسازی نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده است.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم برای رفتن به سمت خرید خودورهای داخلی کیفیت مناسب خودرو است که در ایران چند گروه خودروسازی با افزایش کیفیت سبب جلب رضایت مردم شده‌اند.

زارع با اشاره به حضور پر رنگ گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بوشهر عنوان کرد: تنوع محصولات تولیدی برای افراد با درآمدهای متفاوت یکی از عمده مزیت‌های این گروه است که از این طریق هر فرد می‌تواند متناسب با درآمدی که دارد خودرو دل‌خواه خود را از این گروه خریداری کند.

وی ادامه داد: به منظور ارتقا هر چه بیشتر کیفیت خودورهای داخلی، گروه های خودروسازی ایرانی می توانند از طریق تعامل با برندهای معروف جهانی زمینه تولید خودرو متناسب با استانداردهای جهانی را فراهم کنند.

وی گفت: در این نمایشگاه با وجود سرما و برف بی‌سابقه ای که در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر رخ داده شاهد حضور فراتر از حد انتظار افرادی از شهرستان‌های مختلف هستیم که این خود ناشی از رونق وضعیت بازار خودروهای داخلی و به ویژه سایپا در بین مردم استان بوشهر است.

زارع عنوان کرد: در جریان بازدید مردمی از نمایشگاه نکته حائز اهمیت حضور خانوادگی مردم در بازدید از این نمایشگاه و حساسیت آن برای بررسی کیفی و خودروها است که این خود حاکی از اقبال مناسب عموم نسبت به بازار خودروهای داخلی است.

وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خاص شهرهای جنوبی کشور گروه خودروسازی سایپا یک ظرفیت ارزشمند برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی است که برای تحقق این مهم باید زمینه تعامل مسئولان ارشد گروه سایپا با اتحادیه تاکسیرانی و دستگاه های مربوط به این ناوگان فراهم شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.