مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد:

گسترش خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش توسعه و گسترش یافته است به گونه‌ای که رضایتمندی مردم و بیمه‌شدگان را در پی دارد.

گسترش خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدنقی نوربخش در آیین آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی درمانی برازجان گفت: خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف خدماتی، درمانی و رفاهی از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش توسعه و گسترش یافته است به گونه‌ای که رضایتمندی مردم و بیمه‌شدگان را در پی دارد.

نوربخش افزود: سازمان تأمین اجتماعی در مقابل تعهدات خود طرح‌های مختلف عملیاتی کرده است، ساخت پلی‌کلینیک تخصصی درمان برازجان بر اساس تعهدات این سازمان امروز عملیاتی شد و در زمینی به مساحت 2500 مترمربع در رشته‌های مختلف درمانی به بیمه‌شدگان شهرستان دشتستان خدمات ارائه می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین به افتتاح مرکز MRI بیمارستان تأمین‌اجتماعی بوشهر اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان تخت‌های آن افزایش می‌یابد و این در حالی است که تخت‌های بستری بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزایش قابل توجهی یافت.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی بر اساس تعهدات خود خدمات به بیمه‌شدگان را افزایش داده است و 54 تخت بستری به تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزوده شد.

وی از دیگر تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، دولت الکترونیک را نام برد و گفت: راه‌اندازی دولت الکترونیک که جزء تعهدات سازمان تأمین اجتماعی است سبب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افتتاح 40 پروژه در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد و افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 40 پروژه تأمین اجتماعی در بخش‌های مختلف‌ درمانی، رفاهی و خدماتی در استان‌های مختلف کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.