بر اثر بارش برف و کولاک

انسداد 2 گردنه در مسیر ارومیه- خوی

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بارش شدید برف و کولاک در ارومیه باعث بسته شدن 2 گردنه قوشچی و قره تپه به ترتیب در مسیرهای ارومیه- سلماس و سلماس - خوی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عباس فرمانی گفت: این 2 گردنه به علت بارش سنگین برف و همچنین نبود ایمنی کافی و لغزندگی مسدود است و اجازه تردد از آنها داده نمی شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، در محوز تمرچین - پیرانشهر نیز بارش شدید برف و کولاک وجود دارد که به همین علت، خودروهای سنگین از این محور نمی توانند تردد کنند.
وی اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف، اکیپ های راهداری به صورت مستمر تلاش خود را برای بهبود وضعیت این راه ها و دیگر محورهای استانی انجام می دهند ولی تاکنون در این خصوص تغییر چندانی ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس محور خوی- ارومیه که از ساعت 19 از ارومیه حرکت کرده بود، امشب پس از گرفتار شدن در برف و کولاک گردنه قوشچی و پربودن محل های اسکان مجبور شد به ارومیه بازگردد.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی تاکید کرد: شهروندان همه شهرستان های استان از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم موارد ایمنی را رعایت کرده و لوازم مورد نیاز فصل سرما را به طور کامل به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.