ارومیه؛

مسدود راه ارتباطی 30 روستای در چالدران

فرماندار چالدران گفت: براثر بارش برف و کولاک، راه ارتباطی 30 روستای چالدران مسدود شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛کریم حسین‌زاده از مسدود شدن راه ارتباطی 30 روستای شهرستان چالدران براثر بارش سنگین برف و کولاک خبر داد.

وی با بیان اینکه بارش برف از دو روز گذشته آغاز شده است، تصریح کرد:این بارش‌ا همچنان در چالدران ادامه دارد و این امر سبب شده تا راه ارتباطی برخی روستاها مسدود شود.

فرماندار چالدران با بیان اینکه در این خصوص راهداران در تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها هستند، ادامه داد در این راستا از توان دهیاری‌ها نیز بهره گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های اصلی نیز در دستور کار قرار دارد، اذعان داشت: عوامل راهداری در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی چالدران هستند.

حسین‌زاده با بیان اینکه در این خصوص از تمام توان در تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ا هستیم، اظهار داشت: بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات را در این خصوص شاهد هستیم.

فرماندار چالدران با بیان اینکه در راستای مدیریت بحران از آمادگی لازم برخوردار هستیم، اعلام کرد: هر ساله شاهد بارش‌های سنگین برف و مسدود شدن راه‌های روستایی این شهرستان هستیم که قبل از فصل زمستان تمهیدات لازم برای در این خصوص اندیشیده شده بود.

وی یادآور شد: استفاده از توان بخش خصوصی و دهیاران نیز در این زمینه انجام می‌شود و برای این منظور،هماهنگی‌‌های لازم نیز انجام گرفته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.