شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آذربایجان غربی تشکیل جلسه داد

شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی با هدف بررسی آخرین وضعیت مصرف گاز و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز بعلت کاهش میزان دما در چند روز آینده در استان، تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی با هدف بررسی آخرین وضعیت مصرف گاز و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز بعلت کاهش میزان دما در چند روز آینده در استان، با حضور کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، جعفری مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ذیربط تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که در محل استانداری ترتیب یافت، مقرر شد که شرکت ملی گاز استان تدابیر لازم را برای داشتن آمادگی کافی در جهت مقابله و جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی احتمالی آن در استان اتخاذ کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه نیز در این جلسه گزارش خود را در رابطه با تمهیدات این شرکت برای ارائه سوخت جایگزین ارائه کرد.

در این جلسه همچنین ضرورت صرفه جویی مصرف گاز توسط مشترکین خانگی، صنایع و ادارات استان مورد تاکید قرار گرفت.

شایان ذکر است با عنایت به اینکه دمای هوای استان در روزهای پنجشنبه (14 بهمن)، جمعه(15 بهمن) شنبه( 16 بهمن) و یکشنبه(17 بهمن) با کاهش مواجه خواهد بود، لذا احتمال افت فشار گاز در استان وجود دارد؛ در همین راستا شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی از مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی استان درخواست نموده که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، در مصرف گاز تا حد امکان صرفه جویی نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.