در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

راه بیش از 700 روستای آذربایجان غربی مسدود است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:به دلیل بارش شدید برف کولاک راه بیش از 700 روستای آذربایجان غربی مسدود است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اشاره به آخرین وضعیت راههای آذربایجان غربی گفت:بیشتر راههای روستایی استان مسدود است و نیروهای راهداری به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا راههای روستایی و شهری را باز کنند.

وی ادامه داد:سهم مرکز استان/ارومیه/ در مسدود بودن راههای روستایی بیشتر است و نزدیک به 400 روستای در شهرستان ارومیه مسدود است.

علی اکبری افزود:به  دلیل بارش شدید برف  کولاک راه بیش از 700 روستای آذربایجان غربی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به مسدود بودن راههای شهری و روستایی شهرستان ها آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: بیش از 80 روستای چالدران،70 روستای پیرانشهر 25 روستای میاندوآب، و 20 روستای شهرستان های خوی و شاهین دژ مسدود است.

عبدالحسین علی اکبری ادامه داد: 2 روستای مهاباد و بوکان، هشت روستای اشنویه، پنج روستای چایپاره، هشت روستای پلدشت، پنج روستای سردشت، 20 روستای تکاب و یک روستای نقده، هشت روستای شوط و 60 روستای سلماس مسدود است و عملیات راهداری در آنها جریان دارد.
وی در پایان از مردم خواست شهروندان آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی از سفر های غیرضروری خودداری کنند و و در صورت سفر باید لوازم ایمنی لازم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.