اصفهان؛

سالن اختصاصی جانبازان و معلولین اصفهان آماده افتتاح است

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان گفت: سالن اختصاصی جانبازان و معلولین اصفهان آماده افتتاح است و منتظر انجام برنامه‌ریزی‌های افتتاح این پروژه از طرف مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدصادق پسندیده در مورد برنامه‌های هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در دوره جدید این هیأت اظهار داشت: در بهمن ماه مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات دهه فجر را دنبال خواهیم کرد و ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های تنیس روی میز، وزنه‌برداری، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: مسابقات دهه فجر نیز از 2 روز پیش شروع شد و تا اواخر بهمن ادامه خواهد داشت. مسابقات تنیس روی میز بانوان 14 تا 18 بهمن و مسابقات تنیس روی میز آقایان از تاریخ 19 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد. مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور هم 15 بهمن برگزار می‌شود. ورزشکاران در این مسابقات برای انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان تحت نظر هستند.  
دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان در مورد برنامه ریزی برای سال 96 بیان کرد: برنامه‌های سال آینده بر اساس تقویم ورزشی که فدراسیون مشخص می‌کند انجام می‌شود و ما هم برنامه ریزی را براساس زمان مسابقات قهرمانی کشور انجام می‌دهیم و مسابقات قهرمانی استان را نیز باید بر اساس همان تقویم برگزار کنیم.
وی ادامه داد: تصمیم داریم در ورزش همگانی پررنگ‌ تر ظاهر شویم و با تعاملی که با سازمان ورزش شهرداری اصفهان انجام دادیم به ورزش محلات ورود پیدا می‌کنیم و از طرف دیگر نگاهی هم به مسابقات پارآسیایی و مسابقات برون مرزی داریم.
پسندیده در پاسخ به این سوال که پروژه سالن اختصاصی جانبازان و معلولین تا چه اندازه تکمیل شده و چه زمانی افتتاح خواهد شد اظهار کرد: ما به مدیرکل ورزش‌ و‌ جوانان استان نامه ارسال کردیم تا از این طریق برای دعوت وزیر ورزش‌ و‌ جوانان برای افتتاح سالن اقدام کنیم و با توجه به این که این پروژه به عنوان یک حرکت شاخص در حوزه مدریت شهری اصفهان و به مدیریت شهردار اصفهان انجام شد، بتوانیم افتتاحیه ای با شکوه را با حضور حداکثری مسئولان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: مسئولان ما باید این حرکت بزرگ را در اصفهان ببینند و امیدوارم هرچه سریع تر این پروژه به بهره‌برداری برسد. سالن ورزشی، سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن چندمنظوره و بخش اداری این مجموعه به طور کامل تکمیل شده و در کل، فاز نخست به اتمام رسیده است.
دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان افزود: کف پوش سالن ورزشی هم 20 روز پیش به ما تحویل داده شد و تمام خط کشی‌های آن نیز تمام شده و این مجموعه برای افتتاح آماده است. امیدوارم برنامه ریزی برای افتتاح هر چه زودتر انجام شود و این پروژه به بهره برداری برسد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.