اصفهان؛

شهرداری كاشان تهران را دست خالی ترک كرد

در ديدار برگزار شده از هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در تهران، تيم شهرداری كاشان مهمان دانشگاه آزاد بود و شكست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصردیروز برگزار شد و تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر، دست خالی تهران را ترک کرد.

در دیدار برگزار شده در تهران، شهرداری کاشان مهمان دانشگاه آزاد بود و کوارتر اول بازی را خوب شروع کرد و در پایان 19 بر 16 به پیروزی رسید، در کوارتر دوم اما این دانشگاه آزاد بود که با یک بازی حساب شده 21 بر 17 برنده شد و در نیمه اول با برتری 37 – 36 به رختکن رفت.

در کوارتر سوم باز شهرداری کاشان در یک بازی نزدیک 15 – 14 پیروز شد و بازی را به تساوی در عدد 51 کشاند، اما دانشگاه آزاد در کوارتر چهارم و پایانی بهتر عمل کرد و 30 بر 23 شهرداری را شکست داد تا در پایان این دیدار دانشگاه آزاد 81 – 74 از سد شهرداری کاشان عبور کند و 3 امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد.

با این شکست، شهرداری کاشان 25 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتیجه سایر دیدار‌های این هفته لیگ برتر بسکتبال به قرار زیر است:

پالایش نفت آبادان 93 - شیمیدر تهران 82

شهرداری تبریز 63 - پتروشیمی بندر امام 93

نیروی زمینی تهران 75 - شهرداری گرگان 62

شهرداری اراک 20 - لوله آاس شیراز 0 (باخت فنی )

در دور دوم رقابت‌ها از مجموع 10 تیم حاضر در جدول، تیم‌های با رتبه فرد در یک گروه و تیم‌های با رتبه زوج در گروه دیگر قرار گرفته و به صورت رفت و برگشت، بازی‌های خود را انجام خواهند داد تا تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.