اصفهان؛

معرفی برترین‌های مسابقات تنیس روی میز اهالی هنر و رسانه

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز اهالی و هنر استان اصفهان جام اوقات فراغت در بخش بانوان، معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از کمیته ورزش انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و نویسندگان استان اصفهان، در این رقابت که ابتدا در قالب گروهی و سپس به صورت ضربدری و حذفی در خانه تنیس روی میز با سرداوری نسرین ذکایی برگزار شد، فاطمه لفظ از انجمن اوقات فراغت اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، معصومه رسولیان از خبرگزاری رسا در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد، زینب رضوانی عکاس هنری، سوم شد و فرانک کیانی بازیگر تئاتر رتبه چهارم را کسب کرد.

بازیکنانی از خبرگزاری ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اصفهان امروز، خبرگزاری رسا، مجله افق فردا، استان اصفهان، انجمن اوقات فراغت استان، آموزشگاه هنری سایه و همچنین هنرمندان تئاتر و عکاسی در این مسابقات شرکت کردند.

همچون نخستین دوره این جام، مراسم معرفی برترینها و اهدای جوایز و احکام قهرمانی در آینده ای نزدیک با حضور شرکت کنندگان و مسئولان استانی و شهری برگزار خواهد شد.
این رقابتها با مشارکت کمیته هنر و رسانه هیات تنیس روی میز استان، کمیته ورزشی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان، انجمن اوقات فراغت، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و در راستای حفاظت و پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت و با شعار "زاینده‌رود تنها نیست" برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقات افزایش شور و نشاط اجتماعی است و برگزارکنندگان این جام امیدوارند که جامعه اثربخش هنر و رسانه بیش از گذشته با ارتباط بیشتر، هم افزایی و تعامل سازنده با یکدیگر، فعالیت‌های خود را ارتقا بخشند و پیوند مستحکم و مفید فرهنگی را نیز برای حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت ایجاد کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.