اصفهان؛

به تیم ملی تنیس ایران خوشبین هستم

سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: با توجه به شرایط آمادگی ملی‌پوشان به موفقیت تیم ملی مقابل ویتنام خوشبین هستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی هیأت تنیس استان اصفهان، سعید احمدوند  پیرامون میزبانی اصفهان برای بازی با ویتنام اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی با ویتنام بسیار مهم است و دو بازیکن اصلی ما اصفهانی هستند و این بازیکنان عمر خود را در این شهر بازی کردند، تصمیم گرفتیم در اصفهان میزبان ویتنام باشیم.

وی تصریح کرد: از نظر فنی نیز اصفهان از سطح دریا بیش از 1400 متر ارتفاع دارد و این موضوع کار را برای بازیکنان خارجی مشکل می‌کند و زمان می‌برد که بازیکنان ویتنام به این شرایط جوی عادت کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران ادامه داد: تیم ایران نفراتی جوان دارد و در کنار با تجربه‌ها خیلی خوشبین هستم که تیم ویتنام را شکست دهیم. امیدوارم نتیجه خوبی را مقابل این تیم به دست آوریم.

احمدوند به اردوی تیم ملی در تونس اشاره کرد و اظهار داشت: اردوی دو هفته‌ای را در کشور تونس برپا نمودیم که خوشبختانه اردوی کارآمدی بود و بچه‌ها از نظر آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

تیم ملی تنیس ایران برای بقا در گروه دوم آسیا- اقیانوسیه باید در مرحله پلی‌آف روزهای 18، 19 و 20 فروردین 96 در زمین تنیس مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان به مصاف ویتنام برود.
تیم ملی ایران که از دو ملی‌پوش اصفهانی به نام‌های شاهین خالدان و حمیدرضا نداف بهره می‌برد، اردوی خود را از روز گذشته در اصفهان آغاز کرده است، دو بازیکن دیگر ایران امیر والا معدنچی و اشکان شکوفی هستند که تمرینات خود را زیر نظر سعید احمدوند پیگیری می‌کنند. تیم ملی ویتنام روز 14 فروردین ماه وارد اصفهان خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.