وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر:

بهره‌برداری 2 ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح ۲ ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور همزمان از ایام‌الله دهه‌فجر و با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.

بهره‌برداری 2 ماهوار مخابراتی و سنجش از راه دور
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود واعظی صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: وظیفه مسئولان است که با استان‌های مختلف سرکشی کنند و ضمن بررسی مشکلات مردم گزارشی از فعالیتها و کارهای انجام شده در مدت یکسال گذشته ارائه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مناسب مخابراتی است، افزود: پروژه‌های متعددی در حوزه مخابرات و ارتباطات در استان بوشهر انجام شده به گونه‌ای که پروژه‌های روستایی، نسل سوم تلفن همراه، نسل چهارم تلفن همراه و فیبر نوری بین شهرها انجام شده که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

واعظی از افتتاح پروژه‌های بزرگ در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد و گفت: از 2 ماهواره بزرگ فردا با حضور رئیس‌جمهور شامل ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات بیان کرد: در این ایام دولت الکترونیک که پروژه بسیار بزرگی است به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت الکترونیک 1700 نوع خدمت ارائه می‌دهد، گفت: با افتتاح دولت الکترونیک که با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی تکمیل شده توانسته ضمن تبادل اطلاعات در مراکز استانها خدمات قابل توجه‌ای به مخاطبان ارائه کند.

واعظی افزود: افزایش شبکه انتقال و افزایش شبکه پهنای باند از جمله پروژه‌های بزرگ است که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود افسون بر 1650 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.