خارگ:

راه‌اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت

فرمانده نیروی انظامی بخش خارگ از راه‌اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در خارگ خبر داد.

راه‌اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ایوب مبارکی اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی بخش خارگ و  پلیس راهور بخش خارگ، آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت بعد از ۳۷ سال راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در این مرکز همه کارهای آموزش رانندگی موتورسیکلت و صدور گواهینامه به‌صورت کامل انجام خواهد شد و همه اهالی شریف خارگ می توانند از آن استفاده کنند.

فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان پس از پیگیری‌های زیاد مسئولان، شاهد افتتاح نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در بخش ویژه خارگ هستیم که امیدواریم با آموزش صحیح به موتورسواران شاهد کاهش صدمات و تلفات در جزیره شویم.

وی بیان کرد: مجوز صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در آموزشگاه امین توسط پلیس راهور صادر می‌شود و علاقمندان برای دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت دیگر نیازی نیست به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

مبارکی ادامه داد: افراد متقاضی گواهینامه رانندگی موتورسیکلت با ثبت‌نام در این آموزشگاه می‌توانند آموزش‌های مربوط به رانندگی موتورسیکلت را فراگیرند و پس از موفقیت در تمامی مراحل آزمون‌ها، گواهینامه موتورسیکلت توسط پلیس راهور برای آنان صادر خواهد شد.

فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ تأکید کرد: باید با فرهنگ‌سازی مناسب بحث استفاده از کلاه ایمنی را برای موتورسواران نهادینه کنیم تا شاهد تلفات جانی در تصادفات در جزیره خارگ نباشیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.