برگزاری کارگاه آموزشی بهبود رفتارهای ترافیکی در بوشهر

کارگاه آموزشی بهبود رفتارهای ترافیکی با هدف آماده‌سازی اعضای مجری طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی بهبود رفتارهای ترافیکی در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر عصر سه‌شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: طرح ملی «بهرفت» برای کاهش تصادفات جاده‌ای و حوادث ترافیکی از طریق ارتقا آگاهی و تغییر در نگرش افراد جامعه نسبت به ایمنی و سلامت خود در طول سفر های نوروزی ۹۶ توسط عوامل مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت اجرا شد.

حسین درویشی اضافه کرد: یاد آوری رانندگی ایمن و آموزش نکات امدادی به مسافران از جمله اقدامات جوانان در ایام تعطیلات نوروزی می باشد که در سال گذشته، با «کمپین نه به تصادفات جاده‌ای» در تمامی پست‌های ایمنی و سلامت کشور به اجرا در آمد و با موفقیت چشمگیری رو به رو شد. این کمپین تأثیر مثبتی در رانندگی ایمن و کاهش تصادفات داشت و امسال هم جوانان جمعیت هلال احمر سعی می‌کنند تا با اجرای طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی مانند سال قبل در این رسالت مردمی سربلند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی به منظور آماده سازی و آشنایی هرچه بیشتر اعضای مجری طرح ملی بهرفت با هدف حساس‌سازی مردم نسبت به ایمنی و سلامت خود و دیگران برگزار شد. نقش مؤثر سازمان جوانان در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بسیار چشمگیر است و باتوجه به افزایش حوادث و سوانح رانندگی در ایام نوروز و لزوم فرهنگ سازی در میان مردم، طرح ملی بهرفت سعی در اصلاح رفتارهای ترافیکی دارد.

درویشی بیان کرد: فعالیت‌های بشردوستانه در حوزه‌های کاری سازمان جوانان همچون طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همواره نمود کامل دارد، بهرفت از ابعاد چندگانه اقدامات بشردوستانه است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.