در پی برکناری سجادی؛

انتصاب رئیس جدید ستاد عالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان

رئیس فدراسیون شطرنج از انتصاب رئیس جدید ستاد عالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان خبرداد.

رئیس ستاد عالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان امروز مشخص می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان؛وزیر ورزش و جوانان روز گذشته نصراله سجادی را از سمت معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش برکنار و محمد رضا داورزنی را در این سمت منصوب کرد.

این تغییر و جا به جایی در حالی در وزارت ورزش روی داده است که هفته گذشته سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سجادی را به عنوان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی زنان انتخاب کرده بود.

اکنون با رفتن سجادی از وزارت ورزش وی دیگر رئیس ستاد عالی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان نیست و وزارت ورزش باید شخص دیگری را منصوب کند.

این در حالی است که 2 هفته دیگر این رقابت ها آغاز می شود و هنوز تکلیف رئیس ستاد برگزاری مسابقات مشخص نیست.

مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان از 22 بهمن ماه با حضور 63 شطرنج باز آغاز می شود که 3 نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور دارند.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج درباره جایگزین سجادی برای رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات شطرنج قهرمان زنان جهان تصریح کرد:در حال حاضر با تغییری که در وزارت ورزش و جوان روی داده است هنوز این نهاد فرد مورد نظر برای جایگزینی سجادی را منصوب نکرده است.

وی ادامه داد:وزیر ورزش هفته گذشته سجادی را به عنوان رئیس برگزاری رقابت های شطرنج قهرمانی زنان انتخاب کرد و تغییرات روز گذشته در وزارت ورزش از اتفاقات غیر منتظره بود.

پهلوان زاده گفت:تکلیف مسئول جدید رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات امروز مشخص می شود و مسئولان وزارت ورزش وجوانان شخص جدید را به زودی معرفی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار