مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار می شود

آيين تجليل از قهرمانان بازيهاى المپيك و پارالمپيك و قهرمانان سال ١٣٩٤ ورزش ايران چهاردهم اسفند با حضور ریاست جمهوری برگزار می شود.

مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار می شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا داورزنی گفت: میزان پاداش دریافتی المپیکی ها و پارالمپیکی ها طبق اعلام قبلی صورت می گیرد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، اين مراسم صبح شنبه در سالن اجلاس سران آغاز مي شود.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه در خصوص پاداش های قهرمانان در سال ۹۴ ادامه داد: در خصوص پاداشهای قهرمانان سال ۹۴ هم بر اساس نظام نامه ای که از قبل تهیه و تنظیم شده است پرداخت ها صورت میگیرد.

داورزنی با اشاره به تجدید نظر در این نظام نامه جهت پرداخت پاداش به مدال آوران در سالهای آينده گفت: در سال ۹۶ برای برطرف کردن برخی نواقص موجود در آیین نامه تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تلاش مي كنيم و امیدورایم بتوانیم از تلاش این قهرمانان به صورت عادلانه قدردانى كنيم. 

 در مراسم روز شنبه، دکتر روحانی رئیس جمهور، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برخی وزرای هیئت دولت،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و سایر میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
صبحتون بخیر مسئولین/ خبرنگار جوان مدیونی اینو منتشر نکنی
آخرین اخبار