نهاوندیان: امیدوارم مسیر افتخارات ورزشی کشور پایدار بماند

رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که حضور عزتمندانه ورزش کاران در عرصه های بین المللی، بصورت مرتب رشد کند و با پایداری همراه شود.

 نهاوندیان: امیدوارم مسیر افتخارات ورزشی کشور پایدار بماندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سال 94 و 95 را برای ورزش کشور سال های پربار و پرافتخاری توصیف کرد.

دکتر نهاوندیان اظهار داشت: سال گذشته و امسال سال های پرباری برای ورزش ایران بوده و برنامه ریزی هایی که صورت گرفت و حمایت هایی که حاصل شد به همراه تلاش مربیان و غیرت ورزش کاران موجب شد که ایران در صحنه های مختلف بین المللی بدرخشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با ابراز رضایت از افتخارات کسب شده تصریح کرد: امید بسیار داریم که این مسیر، مسیر پایداری باشد به طوری که هم ورزش عمومی و هم ورزش قهرمانی به صورت مرتب رشد پیدا کنند و دستاورد های این بخش ها که عبارت است از حضور عزتمندانه ورزش کاران ما در صحنه بین المللی و هم سلامت مردم و تقویت ملی، ان شااله با ادامه مسیر، پایداری خواهند داشت.

دکتر نهاوندیان درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: خوشبختانه شاخص های مختلف، چه میزان مدال ها و چه گسترش ورزش عمومی نشان دهنده این هستند که به بعضی اهداف دست پیدا کردیم و با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است، به بقیه اهداف همدست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار