برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکواش

داورزنی: اميدوارم سليمانی خسته نشود/ عملكرد مجموعه اسكواش در سال های اخير خوب بود

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسكواش با حضور تمامی اعضا به ریاست داورزنی معاون وزیر در امر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد.

دكتر داورزنی: اميدوارم سليمانی خسته نشود/ عملكرد مجموعه اسكواش در سال های اخير بسيار خوب بودهبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسكواش با حضور تمامی اعضا به ریاست داورزنی معاون وزیر در امر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد .در این مجمع شهریان نایب رئیس كمیته ملی المپیك ، گواری مدیركل دفتر امور مشترك فدراسیون ها و نمایندگان سازمان ها و نهادها نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، رئیس فدراسیون اسكواش ضمن تشكر از اینكه داورزنی درد اسكواش را بخوبی تشخیص داد و درمان را هم تجویز كرد به كمپ تیم های ملی اشاره كرد كه به دستور وزیر محترم ورزش و جوانان ،در شورای معاونان وزارتخانه دكتر داورزنی از شركت توسعه خواست كه قطعه زمینی برای ساخت خانه ملی اسكواش به این فدراسیون اختصاص یابد تا به این ترتیب از طریق سرمایه گذار نسبت به احداث كمپ دایمی برای این رشته اهتمام صورت گیرد .همچنین گزارشی از فعالیت های اسكواش در كل كشور از سوی مسئول مربوطه ارائه شد.

 رئیس فدراسیون اسكواش همچنین در صحبت های خود اظهار داشت:با كمك هیئت های توانمندم بر طبق سند چشم انداز حركتی رو به جلو داریم و همچنین ضعف های خود را در حوزه بازاریابی دانسته و با تمهیداتی كه در سال ١٣٩٦ اندیشیده شده بنا داریم از میزان تعهدات فدراسیون كم کنیم چرا که بیشترین حجم آن ها مرتبط با شركت های هوایی و اجاره اماكن است.

پس از گزارش بازرس و حسابرس و خزانه دار و اظهارات اعضای مجمع و نماینده وزارت آموزش و پرورش ،دكتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ضمن ارزیابی خوب عملكرد فدراسیون كه برگرفته از برش برنامه های سند چشم انداز فدراسیون تا پایان سال ١٣٩٩ است خطاب به روسای هیئت های ورزشی اعلام نمود و گفت: امیدوارم در این زمینه سلیمانی خسته نشود و باید بگویم انرژی زیادی که در مجموعه اسكواش به کار گرفته شده همه در تشریح برنامه به بخوبی مشهود بود و به نوعی می توان گفت این تشریح خوب حاصل همكاری جمعی از تلاشگران در این عرصه است.

داورزنی ادامه داد: قطعا اسكواش حمایت وزارت ورزش و جوانان را در كنار خود خواهد داشت.

وی وجود حامیان مالی را عامل توجه به عامل قهرمانی در تیم های ملی نسبت داد و گفت: تا زمانی كه در والیبال دیده نمی شدیم حامیان مالی متوسط ورود می كردند و از طرفی ما نیز بدنبال حامی بودیم اما با هم ردیف شدن والیبال با قدرت های جهانی حامیان بزرگ بدنبال عرضه خود در كنار برند والیبال بودند.

داورزنی افزود: معتقدم سالن های تخصصی باید در استان ها برای رشد و توسعه هر رشته در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد.

همچنین داورزنی از انرژی مثبت مجموعه اسكواش در كل كشور اظهار رضایت نمود و اعلام داشت: قطعا در ادامه مسیر در كنار اسكواش خواهیم بود.

 در پایان این نشست نیز سلیمانی از نگاه ارزشمند دكتر سلطانی فر و معاونین وزیر و ریاست مجمع تقدیر كرد و از روند سریع و عملیاتی شدن پروسه اقدامات اجرایی و مقدمات قانونی پروژه احداث كمپ  ملی و اینكه با سعه صدر با اختصاص وقت طولانی راهكارها و موانع قانونی حوزه های مختلف ورزش را تشریح و به سوالات و دغدغه های روسای توانمند هیات های استانی كشور پاسخ داد.

همچنین سلیمانی از داورزنی به عنوان مدیری درد آشنا و از دكتر سلطانی فر وزیر ورزش بدلیل اینكه نگاه ایشان به درون و بهره گیری از سرمایه های فكری ورزش است قدردانی نمود.

 در خاتمه این جلسه هم داورزنی با اهدای لوح سپاس از امیر حدادی و ناخدا آذرگون از فرماندهان نیروی دریایی ارتش بواسطه میزبانی ارزشمند حرفه ای و بین المللی اسكواش در آذر ماه در تهران و دو ورزشكار محبوب سال  ١٣٩٥ اسكواش تقدیر كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار