سلطانی فر: داورزنی سرپرست فدارسیون والیبال است/ قانون اجازه حمایت از استقلال و پرسپولیس را به ما نمی دهد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: داورزنی تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، سرپرست فدراسیون والیبال خواهد بود.

سلطانی فر: داورزنی سرپرست فدارسیون والیبال است/ قانون اجازه حمایت از استقلال و پرسپولیس را به ما نمی دهدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، مسعود سلطانی‌‌فر در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت در جمع خبرنگاران به وضعیت فدراسیون والیبال پس از انتخاب داورزنی به عنوان معاونش اظهار داشت: داورزنی سرپرست فدراسیون باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: تا زمانی كه مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شود، داورزنی به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال حضور خواهد داشت.

سلطانی فر در خصوص مسابقات کارکنان دولت اظهار کرد: همه ما اعتقاد داریم که اگر فعالیت‌های بدنی بیشتر باشد کارایی در موضوعات مختلف از جمله بهداشتی و درمانی و سلامت بیشتر خواهد بود. باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مردم بیشتر ورزش کنند و به ورزش روی آورند. باید بتوانیم ورزش دانشجویی، کارمندان و محلات را رونق دهیم و با سرمایه‌گذاری بیشتر و هماهنگ کردن همه دستگاه‌ها به اهداف خود در اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است دست یابیم. 

وی ادامه داد: ورزش در جامعه باعث ایجاد نشاط زیادی شده و راندمان کار را بالا خواهد برد. کارمندان ساعت‌های خوب و مفید زندگی خود را در ادارات سپری می‌کنند. اگر بتوانند روزی یک ساعت ورزش کنند به سلامت آنها کمک زیادی می‌شود. بخشی از اقشار جامعه در مسابقات مختلف برون مرزی از جمله نظامیان جهان، سیزم و دانشجویان شرکت می‌کند و بدون شک اگر زمینه ایی برای کارمندان فراهم شود تا در مسابقات شرکت کنند، بسیار خوب و مناسب است.

سلطانی‌فر در مورد اینکه نیاز به صادر شدن بخشنامه ایی در وزارت ورزش هست یا نه، گفت: در راستای توسعه ورزش بخشنامه‌ها صادر شده است و اگر احساس کنیم که نیاز به تاکید و بررسی بیشتر داشته باشند این کار را انجام داده و بخشنامه های بیشتری صادر می کنیم.

وی در مورد حمایت از ورزش بانوان و اینکه در فوتسال و فوتبال بانوان حواشی زیادی وجود دارد، عنوان کرد: فکر می‌کنم بسیاری از مشکلات که مانع رشد برخی رشته ها شده است را می توان با صبر و حوصله و تدبیر مرتفع کرد که البته با توجه به رویکرد دولت و رئیس‌جمهور ما به بخش بانوان نگاه جدی داریم و خوشبختانه کمتر از سه ماه پیگیری، در مورد حضور بسکتبال بانوان با پوشش اسلامی به نتیجه رسیدیم. در همین موضوع نیز به ما توصیه می شد که در مورد پوشش بسکتبالیست ها اقدام نکنید چون فدراسیون جهانی بسکتبال بعید است موافقت کند اما من فکر کردم اگر شخصا مکاتبه کنم بهتر است. 

سلطانی‌فر در مورد حمایت‌ها از دو تیم سرخابی پایتخت تصریح کرد: از طریق قانون ما نمی توانیم به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت کمک کنیم البته به هیچ باشگاهی نمی توانیم کمک کنیم، چرا که حامیان مالی به این تیم ها کمک می کنند.

سلطانی فر در مورد اینکه فدراسیون آسیایی نامه‌ای در مورد برکناری هاشمی زده است،‌گفت: نامه‌ای در این خصوص ندیدم.

وی در رابطه با  وضعیت برخی فدراسیون‌ها مانند ژیمناستیک تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلات حقوقی با فدراسیون جهانی در حال مذاکره هستیم و اگر تائیدیه گرفته شود، بدون شک انتخابات 2 فدراسیون تیراندازی و والیبال را هم برگزار می‌کنیم. 

وی در پایان در مورد اینکه در آغاز کارتان در وزارت ورزش تغییرات زیادی صورت گرفته است، عنوان کرد: یادم نمی‌آید تغییرات زیادی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت حضور آمریکایی‌ها در مسابقات کشتی در ایران عنوان کرد: صدور روادید در اختیار وزارت خارجه است و اگر مصلحت بداند ما هم استقبال می‌کنیم، که کشتی گیران به مسابقات بیایند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار